ME 888 Marathon™ Ultra WW


Ultra élettartam, Metzeler teljesítmény

- Exkluzív stílusú kereszt redőzésű gumiabroncs, fokozott

  esztétika a cruiser és túra motorosok számára, miközben

  megőrzi az összes nevezetes ME888 Marathon Ultra

  tulajdonságát

- Finoman fényezett fehér csíkos gumiabroncs, növeli  az

  egyedülálló kinézetét a nehéz túra éscruiser motorosoknak

- Ultra magas élettartam és teljesítményállandóság a gumi egész

  élettartama alatt

- Széles méretválaszték, hogy még több motorost kiszolgáljon



Méretek

Első

16     130/90  -16 M/C 67H TL

          MT90   B16 M/C 72H TL

17     130/80 B16 M/C 65H TL

19     100/90  -16 M/C 57H TL

21     MH90    - 21 M/C 54H TL

          120/70  B21 M/C 68H TL Reinf

         

 

Reinf: "reinforced tires" 
             erősített gumiabroncsok nagy terhelés esetén 

Hátsó

15     170/80  B15 M/C 77H TL

16     130/90  B16 M/C 73H TL  Reinf

          140/90  B16 M/C 77H TL  Reinf

          150/80  B16 M/C 77H TL  Reinf

          180/65  B16 M/C 81H TL  Reinf

          MT90     B16 M/C 74H TL

          MU85     B16 M/C 77H TL

 

Reinf: "reinforced tires" 
             erősített gumiabroncsok nagy terhelés esetén 



Kérelem

TAPADÁS

KEZELÉS

TÁVOSÁG

NEDVES TAPADÁS

KÉNYELEM



Gumiabroncs Tulajdonságok

Kellékek

Finoman polírozott fehér rétegek

Válozatos horony minta és oldal lejtés 

A profilra jellemző a szélesebb és rövidebb nyomterület

Hatás

Klasszikus örökség, megkapó kinézet

Hatékony vízelvezetés és fejlesztett használat közbeni állandóság

Növelt használhatóság

Vásárlói használat

Egyedülállósága és minősége jellegzetességet kölcsönöz a motorosnak

Biztonság nedves utakon és növelt élettartam és teljesítmény állandóság

Növelt élettartam és stabilitás



Műszaki előírások

Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



Videók