Racetec™ RR Rain


NHS versenygumi, esőben való versenyzéshez tervezve

Zárt futófelületi minta dizájn, teljesen új munkafolyamat és

  korszerűsített vegyület, ideális Szupermoto használathoz

Utolsó generációs kovasav vegyület a gyorsabb

  bemelegedésért, nagyszerű vízlepergetés, ezzel elérve a kiváló

  tapadást és húzást

Új csíkos futófelületi minta fejlesztett vízlepergetés és

  kapcsolati érzés minde dőlési szögben

Új termék

metzeler_racetec_rr_rain_palya_motorgumi


Méretek

Első méret Különleges verzió Jegyzet
17       120/70 R17 NHS TL

 KR1

Új
16,5    120/75 R420 NHS TL Supermoto Új
17        120/75 R17 NHS TL Supermoto Új
Hátsó méret Különleges verzió Jegyzet
17       190/60 R17 NHS TL  KR1 Új
17       160/55 R17 NHS TL Supermoto Új

TL = Tubeless / Tömlő nélküli
NHS = Not for Highway Service / Nem használható közúton


Kérelem

Száraz úton tapadás (magas intenzitás)

metzeler-elefant-logo-3

Kezelhetőség
(magas intenzitás)

metzeler-elefant-logo-5

Távoság
.

metzeler-elefant-logo-2

Nedves úton

tapadás

metzeler-elefant-logo-6

Kanyarodási

stabilitás



Légnyomás

  Ajánlott felnik Versenypályák hőmérséklet Gumimelegítők  
Méretek szélesség sok vizet           >>>       kevés vizet Hőmérséklet Tartam
120/70 R17 NHS TL 3.50 2,4                     2,3                 2,2 40°C - 50°C min. 30 perc
190/60 R17 NHS TL 5.50 és 6.50 2,5                     2,3                 2,1 40°C - 50°C min. 30 perc
120/75 R420 NHS TL  SM 3.50 2,4                     2,3                 2,2 40°C - 50°C min. 30 perc
120/75 R17 NHS TL  SM 3.50 2,4                     2,3                 2,2 40°C - 50°C min. 30 perc
165/55 R17 NHS TL  SM Block 5.00 és 5.50 2,5                     2,3                 2,1 40°C - 50°C min. 30 perc

Racetec™ RR Rain - A levegőnyomás mérése nélkül gumiabroncs melegebb (hideg)


Műszaki előírások

metzeler_0_steel_radial_logo

Radiál öv

Innovatív övszerkezet  egyetlen réteg acélhuzallal, ami beburkolja a sugaras 0°-os vázat. Szabadalmaztatott magas teljesítményű technológiája a Metzelernek, első és hátsó kerekekre is.

Az acélra jellemzőbb a nagyobb merevség a textillel szemben, és ez megengedi  a gumi súlyának csökkentését. A sugaras acélöv csökkenti a kerék dinamikus deformációját, ami a centrifugális erő hatására történne nagyon magas sebességen.

Köszönhetően a még egyenletesebb hőeloszlásnak, az élettartam növekedett, és a kopás is állandóbb.



metzeler_advenced_winding_logo

Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



metzeler_multi_radius_contour_logo

Összetett sugaras körvonal

A kontúrdizájn technológiát a magas teljesítményen való motorzás érdekében tervezték. A körvonalgörbület különbözik a korona és az oldalterületek között, azért, hogy biztosítsák a legérzékenyebb és hatékonyabb kezelhetőséget, és tapadást. A korona és oldalterületeket élesebb sugár jellemzi a gyorsabb és precízebb kezelhetőségért, és biztosabb stabilitási határ visszajelzésért (oldalak). Szélesebb sugár jellemzi az oldalterületeket, lehetővé téve a nagyobb érintkezési felületet a kanyarodsái stabilitás érdekében.