RACETEC™ SM


Specializált „Supermoto“ Racetec gumiabroncs. Fejlesztett versenyzési összetevők és új profil a leghatékonyabb egyenes és oldalmotorozásért.Ű

Teljesen új vegyületkeverék, ami még inkább alkalmazható különböző versenypálya feltételekhez: progresszív csúszások, kitűnő húzással.

Szerkezeti váz nagy kiszámíthatóságra hangolva mind országúton, mind terepen, kitűnő öncsillapítókkal.

Újratervezett profil, hogy könnyítse a Supermoto vezetését, gyors irányváltoztatás és szuperior kapcsolati érzés, magabiztosság sodródási helyzetben

A RACETEC™ SM –nek három vegyületalternatívája van, a diagram mutatja a megfelelő alkalmazásokat.

metzeler_racetec_sm_motorgumi


Méretek

Első méret Különleges verzió Jegyzet
16,5     125/70 R420 NHS TL K1  
             125/70 R420 NHS TL K2  
17        125/70 R17 NHS TL K1  
             125/70 R17 NHS TL K2  
Hátsó méret Különleges verzió Jegyzet
17        165/55 R17 NHS TL K0  
             165/55 R17 NHS TL K1  
             165/55 R17 NHS TL K2  

K1 = SUPER SOFT

K1 = SOFT
K2 = MEDIUM
TL = Tubeless / Tömlő nélküli


Kérelem

Száraz úton tapadás (magas intenzitás)

Kezelhetőség
(magas intenzitás)

Távoság

Nedves úton
tapadás

Kanyarodási
stabilitás



Légnyomás

  Ajánlott felnik Versenypályák hőmérséklet Vezetés Gumimelegítők  
Méretek szélesség < 25°C        25°C - 40°C       >40°C közben Hőmérséklet Tartam
16,5      
125/75 R420 NHS TL 3.50 2,2        -         2,1        -     2,0 2,0 - 2,2 70°C - 80°C min. 60 perc
17          
125/70 R17 NHS TL 3.50 2,2        -         2,1        -     2,0 2,0 - 2,2 70°C - 80°C min. 60 perc
165/55 R17 NHS TL 5.00 és 5.50 1,8        -         1,7        -     1,6 1,7 - 1,6 70°C - 80°C min. 60 perc

Racetec™ RR SM - A levegő nyomása gumiabroncsmelegítővel (forró)


Alkalmazási diagram

metzeler_racetec_sm_palya_motorgumi

Műszaki előírások

metzeler_0_steel_radial_logo

Radiál öv

Innovatív övszerkezet  egyetlen réteg acélhuzallal, ami beburkolja a sugaras 0°-os vázat. Szabadalmaztatott magas teljesítményű technológiája a Metzelernek, első és hátsó kerekekre is.

Az acélra jellemzőbb a nagyobb merevség a textillel szemben, és ez megengedi  a gumi súlyának csökkentését. A sugaras acélöv csökkenti a kerék dinamikus deformációját, ami a centrifugális erő hatására történne nagyon magas sebességen.

Köszönhetően a még egyenletesebb hőeloszlásnak, az élettartam növekedett, és a kopás is állandóbb.



metzeler_multi_advanced_winding_logo

Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



metzelert_contour_medelling_technology_logo

Kontúr modellező technológia

A gumi körvonal fejlesztett dizájn technológiája, magas teljesítményre hangolva a legújabb motorosok igényeinek kielégítésére. A különböző profilok alkalmazása első és hátsó keréken optimalizálja a jó működést bármilyen dőlési szögben. A gumi végső körvonal dizájnja az összes motorozási stílusban a legjobb teljesítményt hozza, minden legutóbbi motoron: kiszámíthatóság, tapadási visszajelzés limitnél, kanyarodási stabilitás.