Roadtec™ Z8 Interact™


Az új Metzeler Roadtec Z8 Interact lehetővé teszi a motoros

számára, hogy mindent kézben tartson. A gumiabroncs követi a motoros ösztöneit, fenséges keveréke a precizitásnak és

erőlködés mentes kezelésnek.

- Az új Roadtec Z8 Interact-ot azért alkották meg, hogy a

  motorozást még könnyebbé tegye, tekintet nélkül a motorra –

  hosszú ideig, biztonságos élmény

- A gumiabrocs körvonala a szabadalmaztatott profil dizájnnal,

  növeli a kezelhetőséget és jelentősen csökkenti a kormányzási

  erőt -  a maximális magabiztosságért, minden motorozási

  körülmény között.

- Új dizájn: A görög “Pi” betű inspirálta az új modell profil vonalát, 

  ami maximalizálja a profil flexibilitását, továbbá biztosítja az

 


  optimális guminyomot minden körülmény között. A 3 zóna nyomású Interact ™ technológia kitűnő élettartamot és sportos

  kanyarodási tapadást biztosít.

- Új magas kovasav tartalmú vegyület, nano szemcsékkel lehetővé teszi a teljesítményt, és biztonságot minden időjárási körülmény

  között

A legjobb nedves idő teljesítmény a sport-túra szegmensben

A motorgumi nedves időben való kezelhetősége, és különösen a fékezési teljesítmény nedves körülmények között, egyre inkább növekvő igénye a sofőröknek. Ez az igény főként akkor merül fel, ha hirtelen elkezd esni az eső, és a biztonság magas foka szükséges a motoros számára. A Metzler elhatározta, hogy fejleszti az új (M) és (O) specifikációit, hogy biztosítsa a motorosok számára a legújabb technológiát nedves  vezetési körülmények között, miközben megtartja magas teljesítményét minden területen. Az (M) és (O) hátsó kereke bi-compound vegyületből áll. A gumikeverék nagysága a terület a central szekciójában a gumiabroncs méretén múlik, általános szélessége 45 mm, aminek kovasav tartalma 70%, amit kimondottan a magasabb élettartamért, és stabilitásért alkottak, nagy sebességen. A gumiabroncs oldalain 88mm-es profil van, mindkét oldalon 100% kovasav vegyülettel, ami drámaian megnöveli a kémiai tapadást nedves utakon és megakadályozza a kicsúszást minden körülmények között. Az első kerék 100% kovasav vegyületből készült.


Méretek

Elsö méret Különleges verzió Jegyzet
 17  110/70 ZR 17 M/C 54W TL (M)    
        120/60 ZR 17 M/C (55W) TL (M)    
        120/70 ZR 17 M/C (58W) TL (M)    
        120/70 ZR 17 M/C (58W) TL (E) (E) = Honda Integra NC700/X/S 
Különböző gumiabroncs-profilok kifejlesztése a továbbfejlesztett kezeléshez
 
18  110/80 ZR 18 M/C (58W) TL (M)    
       120/70 ZR 18 M/C (59W) TL (M)    
Hátsó méret Különleges verzió Jegyzet
17  150/70 ZR 17 M/C (69W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       160/60 ZR 17 M/C (69W) TL Honda Integra NC700/X/S  
       160/60 ZR 17 M/C (69W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       170/60 ZR 17 M/C (72W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (C) (C) = BMW: R 1200 R/RT, Yamaha: FJR 1300
2-szeres Rayon a jobb stabilitás érdekében
 
       180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (K) (K) = BMW: K 1300 GT
Keményebb szerkezet a jobb stabilitás érdekében
 
       180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (O) (O) = hátsó kerek bi-compound, nehéz motorkerékpárokhoz  
       190/50 ZR 17 M/C (73W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       190/50 ZR 17 M/C (73W) TL (O) (O) = hátsó kerek bi-compound, nehéz motorkerékpárokhoz  
       190/55 ZR 17 M/C (75W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  
       190/55 ZR 17 M/C (75W) TL (C) (C) = BMW: K 1600 GT / GTL
2-szeres Rayon a jobb stabilitás érdekében.
 
       190/55 ZR 17 M/C (75W) TL (O) (O) = hátsó kerek bi-compound, nehéz motorkerékpárokhoz  
18  160/60 ZR 18 M/C (70W) TL (M) (M) = hátsó kerek bi-compound  

TL = Tubeless / Tömlő nélküli


Kérelem

TAPADÁS

KEZELÉS

TÁVOSÁG

NEDVES TAPADÁS

KÉNYELEM



Gumiabroncs Tulajdonságok

KELLÉKEK HATÁSOK  ÉRTÉKEK
 Multi-zóna feszítésű acélöv  Javított változata a váz merevségnek   Hosszú élettartam, magas tapadással kombinálva lejtőn
 Magas kovasav (Silica)) vegyület Kémiai tapadás nedves felületen Csökkentett fékezési távolság és növelt biztonsági érzés nedves talajon 
 π alakú futófelület minta Hatékony vízelvezetés Biztonség nedves utakon, hi-tech kinézettel 

Műszaki előírások

Radiál öv

Innovatív övszerkezet  egyetlen réteg acélhuzallal, ami beburkolja a sugaras 0°-os vázat. Szabadalmaztatott magas teljesítményű technológiája a Metzelernek, első és hátsó kerekekre is.

Az acélra jellemzőbb a nagyobb merevség a textillel szemben, és ez megengedi  a gumi súlyának csökkentését. A sugaras acélöv csökkenti a kerék dinamikus deformációját, ami a centrifugális erő hatására történne nagyon magas sebességen.

Köszönhetően a még egyenletesebb hőeloszlásnak, az élettartam növekedett, és a kopás is állandóbb.



Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



Kontúr modellező technológia

A gumi körvonal fejlesztett dizájn technológiája, magas teljesítményre hangolva a legújabb motorosok igényeinek kielégítésére. A különböző profilok alkalmazása első és hátsó keréken optimalizálja a jó működést bármilyen dőlési szögben. A gumi végső körvonal dizájnja az összes motorozási stílusban a legjobb teljesítményt hozza, minden legutóbbi motoron: kiszámíthatóság, tapadási visszajelzés limitnél, kanyarodási stabilitás.



Interact – Multizóna feszítés

Elemes acélhúr tekercselős feszítés: az összeállítás teljesítménye a szerekezet merevségén múlik. Teljesítmény pontosan ott, ahol szükséges. Maximális rugalmasság a különböző motorozási stílusokhoz.



FCM – Finom szén mix

Finom szén mix vegyületstruktúra. Ezt az új vegyületet úgy kaptuk, hogy legutóbbi generációját használtuk a magas teljesítményű nyersanyagoknak, a nagyobb rugalmasságért  szélesebb területű körülmények között. Pl. amikor hidegről melegre megy, vagy nedvesből száraz útra. Ez az új szerkezet lehetővé teszi a legmagasabb tapadási szintet, mind nedves, mind száraz körülmények között, miközben magas élettartamot is produkál.



Teszteredmény

Motorrad (Németosrzág) 05/2015

A „MOTORRAD“ magazin legutóbbi összehasonlító tesztjén a Roadtec Z8 Interact nem csak a legjobb értékeléseket kapta az utazási jellemzők, és tapadás terén, hanem az összes résztvevő közül a legkevesebb kopást is produkálta mindeközben. A „MOTORRAD“ szerkesztőjének kommentárja szerint a száraz körülmények közötti teljesítménye a METZELER Roadtec Z8 Interactnak egyértelmű: „Meggyőző visszajelzés a természetes kezelhetőségről, nagy benyomást keltő kormányzási pontosság a Z8-tól sportos vezetés közben autópályán. Hatalmas élmény.“ Amiért különösen figyelemre méltó: A METZELER nem csak a legmagasabb futási teljesítménnyel rendelkezik a teszteken, hanem a 4000 km végére még mindig a résztvevők közötti legjobb utazási jellemzőkkel rendelkezik. A top teljesítmény azonban nedves időben mutatkozik meg a Z8-nál. A „MOTORRAD“ így jellemzi a METZELER kereket: mind „széles határtartás“, mind „gazdag tapadás“ – úgy gyorsulásnál, mint fékezésnél. A tesztkritikusok összértékelése alapján a METZELER 432 pontot ért el, nem vitatottan a tesztelés csúcsára jutott. A végösszegzésben a szerkesztő leszögezi: „Top-teljesítmény az autópályán, ehhez fantasztikus utazási teljesítmény esőben is, megkoronázva a minimum kopással tesztelés során. Hát így néz ki egy győztes!“



MOTORRAD (Németosrzág) 11/2012

„…Minden területen tehetséges, csodálatos stabilitás, tudja jól: nincs idegesség, vagy makacsság. Mindig megbízhatsz benne, nem számít merre jársz…“ Következtetés: „Valódi quantum ugrás, a Metzeler katapultált a terület csúcsára. Ezért a kitűnő nedves kezelés, és a szuperior teljesítmény országutakon a kulcstényezők abban, hogy tesztgyőztes lett. A Metzeler top teljesítményével együtt, a második legmagasabb élettartamot is nyújtja, nagyon jó kopással mutatja meg kivételes képességeit az új gumiabroncs. Röviden, igazi „kezdő-végső győzelme“ az új Metzelernek a „Motorrad“ túra gumiabroncs teszten.



MO (Németország 9/2012)

„ Az Olümposzhoz már csak nedvességteljesítménye hiányzott, írtuk a tavalyi évben. Ezt már megszerezte a Metzeler, és még tovább tolja magát. És mivel a kopás is megfelel, az ember fenntartások nélkül ajánlhatja a Z8-at.”



Motorrad Tesztcentrum (Németosrzág) február 2012

A tesztcenterumra hivatkozva: “… a Metzeler Roadtec Z8 Interact M / O messze megütötte a szintet.” Közvetett összehasonlításban a versenytermékekel, az új Roadtec Z8 Interact az (M) és (O) specifikációval az abszolút győztes. Az összeshasonlító teszteken egy Honda CBR 600 F / ABS és egy Suzuki 1250 Badit / ABS-n lett tesztelve.



MCN (UK-Anglia) 5/2012

“ A legjobb a teszten… a futamidő, amit az új Metzelerrel értek el, lenyűgöző. Azonnali magabiztosságot, rendkívüli motorozási érzést nyújt nehéz útviszonyok között is, mint pl. nedvességben.



2Räder (Németosrzág) 7/2012

Összegzés: “túragumi a mindennapokra, nagyon jó visszajelzésekkel minden területen, kitűnő nedves időben való viselkedés, és kevesebb kopás. Grand total: 1. hely



PS (Németország) 7/2012

Összegzés: “Az új főnök esőben a Metzeler Z8 Interact, különleges specifikáció M / O



Videók