Sportec™ M7 RR


NEDVES ÚT, SZÁRAZ ÚT, MINDEGY CSAK HASZNÁLD!

VALÓDI MOTOROSOKNAK TERVEZVE

A SPORTEC™ M7 RR azoknak a sofőröknek lett megalkotva, akik kedvelik a sportos stílust, motorukat minden körülmények között használják, tekintet nélkül időre és hőmérsékletre.

A SPORTEC™ M7 RR megalkotása az országúti versenyek, mint az “Isle of Man TT” és  a “Metzeler Ulster Grand Prix” tapasztalataiból ered. Teljesen új profil, szerkezeti anyag, vegyület és futófelület minta jellemzi.

Mivel útjaink nem mindig olyan tökéletesek, mint a versenypályák,  néha váratlan vizes foltokkal, törmelékkel, hőmérséklet csökkenéssel, vagy egyenetlen burkolattal kell szembenéznünk.

Megmutatja a vízelvezetés új koncepcióját, a kontakt érzést, ami a dual vegyületnek köszönhető a hátsókeréken, amit Interact™ technológiával, és magas kovasav (silica) tartalommal vegyítettek.

metzeler-sportec-m7-rr-super-sport-motorgumi

Főbb jellemzők:

- Sportos kezelhetőség: a profilok kombinációja az országúti versenyekből adódóan nagyon merev szerkezettel rendelkezik, ami

  extrém gyors kezelhetőséget és sportos vezetési stílust kölcsönöz miden útra.

- Tapadás minden körülmények között: 100% kovasav (silica) vegyület, speciális futófelületi mintával kombinálva a SPORTEC™ M7 RR

  egyedülálló képességgel hozza a sportos vezetési stílust hideg és nedves utakon is, valamint olajos és  koszos felületeken is.

- Kiterjesztett élettartam: 20%-al hosszabb élettartam a SPORTEC™ M5 INTERACT™-hoz képest. Dual vegyület oldat a hátsó

  méreteken, amik lehetővé teszik a futófelületi minta középső egyenes részén a speciális anyag számára, hogy növelje a   

  kopásállóságot és élettartamot.


Méretek

Első méret Különleges verzió Jegyzet
110/70 R17 M/C  54H  TL   ÚJ
110/70 ZR17 M/C  54W  TL    
120/60 ZR17 M/C (55W) TL    
120/70 ZR17 M/C (58W) TL (M)

M = Milage , távolság, megnövelt futásteljesítmény

 
Hátsó méret Különleges verzió Jegyzet
140/70 R17 M/C  66H TL M = Milage , távolság, megnövelt futásteljesítmény

ÚJ

150/60 R17 M/C  66H  TL   ÚJ
150/60 ZR17 M/C  66W  TL    
160/60 ZR17 M/C (69W) TL    
180/55 ZR17 M/C (73W) TL    
190/50 ZR17 M/C (73W) TL    
190/55 ZR17 M/C (75W) TL    
200/55 ZR17 M/C (78W) TL (M)    

TL = Tubeless / Tömlő nélküli


Kérelem

TAPADÁS

metzeler-hungary-elefant-logo-5

KEZELÉS

metzeler-hungary-elefant-logo-5

TÁVOSÁG

metzeler-hungary-elefant-logo-4

NEDVES TAPADÁS

metzeler-hungary-elefant-logo-5

KÉNYELEM

metzeler-hungary-elefant-logo-4


Gumiabroncs Tulajdonságok

KELLÉKEK HATÁSOK  ÉRTÉKEK 
 Versenyekről származó profil  A dőlésszögek gyors vétele Sportos és gyors kezelhetőség
Duál vegyület Differenciált viselkedés Növelt élettartam 
Magas kovasav (silica) vegyület Kémiai tapadás nedves időben 

Műszaki előírások

TECHNIKAI INFORMÁCIÓK

Ahhoz, hogy elérjük a sportos motorozási viselkedést, amit mind nedves/koszos

  úton megőriz a gumi, szükség volt arra, hogy találjunk olyan barázdafelépítést, ami

  biztosítja a tapadást nedves úton, vízlepergető és kanyarodásnál stabil

- A hosszanti ligetek vegyülethidakkal vannak megszakítva, hogy növeljék a tolóerőt

  gyorsulásnál, erősítsék stabiltását a futófelületi keveréknek is, és növeljék a kopási

  állandóságot. Ezek a hidak, szélesen nyitva tartják ezt a ligetet amikor nyom alá

  megy, biztosítva ezzel a vízkiürítést.

- Az oldalligetekben a vastagság fokozatosan csökken az oldalterületek felé, hogy

  növelje a tömörséget és az oldalsó tolóerőt, amikor maximum dőlésszögbe fordul

  száraz terepen; szélességük ellenben növekszik az oldal területeken keresztül, hogy

  garantálja a hatékony vízelvezetést magasabb dőlésszögben, mert a

  SPORTEC™ M7 RR-nél, nedves időben, lehetséges, hogy magasabb dőlésszöget ér

  el mint a SPORTEC™ M5 INTERACT™-nál.

- Az átlagos Land/Sea arány szintén át lett vizsgálva: összehasonlítva a SPORTEC™

  M5 INTERACT™-al összehasonlítva, 12.6% -ról 14.7%-ra lett növelve elől, és 12.6% -

  ról  11.1%-re csökkentve hátul. Oka, hogy az első gumi a fő felelős a vízelvezetésben

  az útról. Továbbá az elosztás és barázdák elrendezése is érzékelhetően

  megváltozott, még inkább az ‘első’ és ‘középső’ dőlésszögre koncentráltak, hogy

  hihetetlen biztonsági érzést biztosítsanak, amikor gödörbe megy nedves úton.

- Végül a SPORTEC™ M7 RR gumi felületi mintája a görög Pi-ről lett mintázva, a

  METZELER gumi választék többi terméke, ami mutatja nem csak a rokonságát a

  METZELER gumiabroncsoknak, hanem fontos alkotó eleme a technológiánknak is: 

  a barázdák arra lettek alkotva, hogy kölcsönösen együtt dolgozzanak a vegyülettel

  és a szerkezettel, módosítva a gumi flexibilitását, biztosítva mozgékony

  kezelhetőségét, és vízlepergető képességét.

Vegyület

- Mikorra a futófelületi minta tisztázva lett és a víz sikeresen el lett

  távolítva a burkolatról, elérjük, hogy a gumi kacsolatba kerül a

  taljjal. Ezen a ponton szükségünk van a vegyület fejlesztésére,

  hogy alkalmas legyen mind a kémiai, mind a fizikai tapadásra,

  hogy létrehozza a kölcsönhatást a gumi és az aszfalt között.

- A fejlesztés célja az volt, hogy kiterjessze a sportos viselkedést a

  tökéletes és ideális jellemzőkről‘, mint száraz, meleg hőmérséklet és rendes aszfalt, azokra a hirtelen és kiszámíthatatlan szituációkra,

  amivel mindennyiunknak számolnia kell, amikor normál utakon motorozik: nedves foltok, levelek, hőméréklet ugrások, törmelékek stb.

- Ezért, mi a vegyületek egy teljesen új családját fejlesztettünk ki, magastól a full kovasav (silica) (SiO2) tartalomig szupersport

  alkalmazásokra.

- A kulcs ehhez az igazi technológiai átöréshez a mi exkluzív és szabadalmaztatott keverési procedúránknak köszönhető, ami képes

  átadni a ‚korszerűt‘ a keverésben, maximalizálja az alkotó anyagok eloszlatását a polimer mátrixban, és segít elérni páratlan szintjét a

  homogenitásnak.

- Az első kerék mono vegyület, 100% kovasav (silica) összetevőből.

- A hátsó kerék Dual-vegyület 40%-20%-40% rétegekkel. Az oldalsáv 100% kovasav (silica) vegyület, ami garantálja a kémiai tapadást

  mind száraz, mind nedves felületen, erősebb vegyülettel lett megtámogatva alapjaiban, ami garantálja a legmagasabb stabilitási

  szintet, és kormányzási  precizitást kanyarodásnál. Ugyenez az ‚alap‘ vegyület tűnik fel centrál részén a futófelületnek, körülbelül 45

  mm-es szélességet lefedve (kis különbséggel a méretek között) és fokozza az élettartam lehetőségeket.

Profil

- Fő funkciója a profilnak, hogy befolyásolja kezelhetőségi viselkedését a guminak.

  A SPORTEC™ M7 RR profilja direkt azokvól származik, amiket Guy Martin és

  minden más sofőr országúti versenyeken használt.

- Ezzel a fajta geometriával, a profil hozza az azonnali lesüllyedést a hajlatba

  egyenes helyzetből, és fürgén követi a gyors irányváltoztatást is. Az oldal

  sáv hízelgő, 5%-al nagyobb nyomterületű, ami biztosítja a jobb tapadást és

  pályagörbe pontosságot, amikor a motor bedől.

Az  oldalfal magassága szintén meg lett növelve 3mm-el, nagyobb csavarási

  felxibiliást lehetővé téve gyorsulásnál és fordulóknál.

Szerkezet

- Hogy támogasson egy ilyen profilt, és lehetővé tegye a vegyület

  számára a tapadást az aszfalton, a hajlatokat szélesen nyitva

  hagyja amikor nyomvonal alá megy. Sajátságos szerkezetet

  fejlesztettünk ki, hogy mindegyik elemet a helyes pozícióban

  pozícióban tartsa.

- A radiál váz a rajon speciális fajtájából készült, magas szintű

  lineáris sűrűséggel és merevséggel. Más szavakkal, ez a

  szerkezet sokkal szilárdabb és képesebb megtartani a formáját

  magas feszültség és terhelé alatt is.

  A szál végszáma csökkentve lett 20%-al, hogy növekedjen a

  távolság az egyik szál és a következő között; ez a távolság ezért

  több gumival let kitöltve, ami növeli a mindenek feletti űrítési

  hatást, biztosítva a jobb kontakt érzést és kiszámíthatóságot.

- A radiál szerkezet fölött fekszik a 0° acélöv az 5 zónás INTERACT™ technológiával, hogy biztosítsa a hatékony viselkedést bármilyen

  dőlési szögben. Az INTERACT™ technológia, a legutóbbi evolúciója a 0°-os acélöv technológiának,és egy szerves része minden

  METZELER gumi fejlesztésnek, ahol a acélövet használnak.

- Kombinálva az INTERACT™ szerkezetet a vegyület technológiával, minden eleme a teljes szerkezet-öv-vegyület kombinációnak

  tökéletes módon elegyedik, a teljesítmény folyamatos finomhangolását hozva a motor dőlésszögében is.

- A 0°-os  acélöv változatos szál kanyarodási feszültsége garantálja a hatékony nyomáseloszlást, személyre szabott megoldást adva a

  különböző igényekre, minden egyes dőlésszögben, a teljesítmény megszakítása nélkül.


Teszteredmény

MO Tipp (Németország 09/2017)

Változatosan összeállított elegy kanyarokhoz az országúton. Legjobb választása azoknak a vezetőknek, akik aktív-érzékeny kapcsolatot szeretnek gumijukkal fenntartani, és gépüket esőben is használni szeretnék.



PS (Németország 06/2017)

Újabb tesztgyőzelem a METZELERNÉL: a „PS“ magazin sportgumi összehasonlításán a SPORTEC™ M7 RR felső helyen landolt. A METZELER SPORTEC™ M7 RR  tulajdonságait az összegzés szerint jelenleg egyik másik sportgumival sem lehet összehasonlítani. A kategória legújabb terméktesztje összefoglalva a „PS“  szaklap 6/2017-es számában olvasható. Egy Kawasaki ZX-10R-re szerelve máris felső minősítéssel többszörösen felülmúlta az öszehasonlító teszt alapján 5 versenytársát, amik közül néhány, ebben az évben újként indult a piacon.



MOTORRAD (Németország 12/2016)

A METZELER volt és marad a sportos vezetők igazi univerzális gyöngyszeme, mindegy, hogy otthoni utakon, vagy versenypályákon használják. Kiegyenlítettsége joggal helyezi őt az első helyre.“



PS (Németország 07/2016)

Egy első hely száraz körülmények (megosztva a Bridgestone-al), és egy második nedves körülmények között, ami a jelentős tesztgyőzelmet hozta az M7 RR számára. Az M7 RR sem száraz, sem nedves feltételek között nem mutat hiányosságokat, és még a versenyszakat is nagyon jól teljesíti. Legutóbb nyomatékosan bebizonyította ezt a legjobb idővel is. A különböző tesztkritériumok tekintetében a konkurensei nyomában jár, sőt gyakran ugyanazon a szinten áll. Ez ezért is jelentős, mert ő is mint a Dunlop, a harmadik éve van a piacon. A Metzeler egy aktuális választás lehet a sportos vezetőknek, és a mi kedvenc teljeskörű 2016-os gumink!



MOTORRAD (Németország 10/2014)

„A top-start sikerült, a METZELER M7 RR …. a M7 RR-el visszaszállt a METZELER a ringbe. Mindenekelőtt a hétköznapokban meggyőző, ahol az erőt a PS-Boliden-től biztosan égeti az aszfalton.“



Videók