Tourance™ Next


Az új Tourance NEXT. Az Enduro street gumi, ami mer kihívni

Téged, hogy motorozz bármilyen időjárásban, akármilyen

útviszonyok között

 

- Legutóbbi generációja az Enduro street gumiknak, új vegyület,

  profil, szerkezet és felületi minta jellemzi, páratlan stabilitási

  szint, biztonság, nedves út viselkedés és élettartam

- Fejlesztett nedves tapadás és stabilitás

- Fejlesztett élettartam, ami meghaladja a megelőző Tourance

  EXP-t is

- Dual vegyülettel a hátsó méretek

- Interact technológia

- Ideális választás a legutóbbi generációs Adventure

  túramotorokra

- OE az új BMW R 1200 GS



Méretek

Elsö méret Különleges verzió Jegyzet
17   120/70 ZR17 M/C (58W) TL    
19   100/90    -19 M/C   57V   TL    
        110/80  R19 M/C   59V   TL    
        110/80  R19 M/C   59V   TL (B) (B) BMW F700 GS , Különböző struktúra a jobb stabilitás érdekében.  
        120/70  R19 M/C   60V   TL    
        120/70  R19 M/C   60V   TL (B) (BBMW R1200 GS MY 2017 - 2018, kezdődően Különféle konstrukció a
                                                                    BMW R1200 GS számára.
 
        120/70  R19 M/C   60V   TL (E)

(ETriumph Tiger Explorer 2016, Különböző gumiabroncs-profilok kifejlesztése a

                                                             továbbfejlesztett kezeléshez.

 
        120/70  R19 M/C   60W  TL    
21     90/90    -21 M/C   54V   TL    
          90/90   -21 M/C    54V   TL (A) (AHonda Africa Twin, Különböző szerkezetek a jobb kezelhetőség érdekében.  

Hátsó méret

Különleges verzió Jegyzet
17   130/80   R17 M/C   65V   TL    
        140/80   R17 M/C   69V   TL    
        150/70   R17 M/C   69V   TL    
        150/70   R17 M/C   69V   TL (B) (B) BMW F700 GS , Különböző struktúra a jobb stabilitás érdekében.  
        160/60 ZR17 M/C (69W) TL    
        170/60   R17 M/C   72V    TL    
       170/60   R17 M/C   72V    TL (B) (BBMW R1200 GS MY 2017 - 2018, kezdődően Különféle konstrukció a
                                                                    BMW R1200 GS számára.
 
        170/60   R17 M/C   72V    TL (E)

(ETriumph Tiger Explorer 2016, Különböző gumiabroncs-profilok kifejlesztése a

                                                             továbbfejlesztett kezeléshez.

 
        170/60   R17 M/C   72W   TL    
        180/55 ZR17 M/C (73W)  TL    
        190/55 ZR17 M/C (75W)  TL    
18    150/70   R18 M/C   70V    TL    

TL = Tubeless / Tömlő nélküli


Kérelem

TAPADÁS

KEZELÉS

TÁVOSÁG

Nedves TAPADÁS

KÉNYELEM

OFF - ROAD



Gumiabroncs Tulajdonságok

KELLÉKEK HATÁSOK  ÉRTÉKEK
 Optimalizált felületi minta Kopásállandóság  Növelt élettartam
Új dual vegyület megoldás Kémiai tapadás nedves felületen Tapadási megbizhatóság nedves úton
Különböző barázdarétegek és forma Vízelvezetés, a keverék folyamatosan
kapcsolatbanvan az úttal
Biztonságos érzés

Teszteredmény

Motorrad 6/2013

«...A Motorrad tesztelői megszavazták a TouranceTM Next-t az új legjobb enduro street guminak, mivel ez az egyetlen, ami a legkiegyendsúlyozottabb teljesítményt nyújtotta minden körülmények között, amin tesztelték. Eredményeit különösen köszönheti kitűnő teljesítményének száraz utakon, ami átragyog nedves utakon való teljesítményén és magas élettartamán.”



Műszaki előírások

Radiál öv

Innovatív övszerkezet  egyetlen réteg acélhuzallal, ami beburkolja a sugaras 0°-os vázat. Szabadalmaztatott magas teljesítményű technológiája a Metzelernek, első és hátsó kerekekre is.

Az acélra jellemzőbb a nagyobb merevség a textillel szemben, és ez megengedi  a gumi súlyának csökkentését. A sugaras acélöv csökkenti a kerék dinamikus deformációját, ami a centrifugális erő hatására történne nagyon magas sebességen.

Köszönhetően a még egyenletesebb hőeloszlásnak, az élettartam növekedett, és a kopás is állandóbb.



Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



MBS – Sugaras

Ez a szimbólum azokat a gumikat jellemzi, amik sugaras vázzal és diagonal övvel hasznáéják az MBS technológiát. A sugaras váz lehetővé teszi  az alacsony vágású gumit, hogy elérje a kanyarodsi stabilitást, miközben a diagonal öv megóvja a gumit a deformációtól magas sebességnél.



Videók