Toueance™


Egy közúti enduro abroncs, mely a nagy utazó endurokra lett

  fejlesztve

Még jobb vázszerkezet, amely segíti az optimális egyenes

  futást még magas sebességnél is és biztosítja a vezetési

  komfortot még a hosszú szakaszokon is

A keverékének köszönhetően magas a futásteljesítménye és jó

  a trakciója könnyű terepen

Nagyszerű tapadást biztosít még a különböző dőlési szögekben

  is, könnyű és precíz kezelhetőség nedves és száraz utakon is



Méretek

Első méret
19     100/90   -19 M/C 57S

          100/90   -19 M/C 57H TL

          110/80   -19 M/C 59H TL  ÚJ 2017
          110/80  R19 M/C 59V TL

          120/70  R19 M/C 60V TL  ÚJ 2017

21       90/90    -21 M/C 54S 

            90/90    -21 M/C 54H TL

Hátsó méret

17     120/90   -17 M/C 64S

          130/80   -17 M/C 65S

          130/80  R17 M/C 65S TL

          130/80  R17 M/C 65H TL
          140/80  R17 M/C 69H TL

          150/70  R17 M/C 69H TL ÚJ 2017

          150/70  R17 M/C 69V TL

          170/60  R17 M/C 72V TL ÚJ 2017

18     120/80    -18 M/C 62S



Kérelem

TAPADÁS

KEZELÉS

TÁVOSÁG

Nedves TAPADÁS

KÉNYELEM

OFF - ROAD



Műszaki előírások

Radiál öv

Innovatív övszerkezet  egyetlen réteg acélhuzallal, ami beburkolja a sugaras 0°-os vázat. Szabadalmaztatott magas teljesítményű technológiája a Metzelernek, első és hátsó kerekekre is.

Az acélra jellemzőbb a nagyobb merevség a textillel szemben, és ez megengedi  a gumi súlyának csökkentését. A sugaras acélöv csökkenti a kerék dinamikus deformációját, ami a centrifugális erő hatására történne nagyon magas sebességen.

Köszönhetően a még egyenletesebb hőeloszlásnak, az élettartam növekedett, és a kopás is állandóbb.



MBS – Sugaras

Ez a szimbólum azokat a gumikat jellemzi, amik sugaras vázzal és diagonal övvel hasznáéják az MBS technológiát. A sugaras váz lehetővé teszi  az alacsony vágású gumit, hogy elérje a kanyarodsi stabilitást, miközben a diagonal öv megóvja a gumit a deformációtól magas sebességnél.



Metzeler fejlesztett felhúzás

A “Metzeler fejlesztett felhúzás” egy szabadalmaztatott rendszer az optimális elosztásért a huzalok és a 0° acélöv között. A gumi különböző szekcióiban az acélöv különböző elosztásokkal van feltekerve, a teljesítmény elvárásoktól függően a gumi megfelelő területén. Az első és hátsó keréken is az elosztás szélesebb a korona területen a magasabb elasztikusság, és öncsillapítás érdekében. A kerékszekció közé hajlat részében növelt a merevség, a gyors kanyarodást lehetővé tétele érdekében. Az oldalterületeken a hátsó gumin, az elosztás ismét szélesebb a biztonságos visszajelzés és kontroll miatt, amikor teljes bedőlésben motorozik.



Teszteredmény

Motorrad News (Németország) 04/2010

„... a Metzeler egy nagyon jó Enduro gumija, tökéletes tapadással és elegánsabb kinézettel. Jó vegyítés trónörökösével a Tourance EXP-vel pl. egy BMW R 1200 GS-en – ideális öregebb gumik levezetésére.“



Motorrad News (Németország) 07/2008

„... A tourence a legjobban aszfalton brillírozott, sokfajta méretben elérhető, ezért a kisebb Endurok vezetői körében is népszerű. A profil dizájn klasszikus és hagyja a gumit velősebben működni, mint amilyen.“



Motorrad News (Németország) 06/2007

„...könnyen kezelhető gumit kombinált itt a Metzeler egy inkább durva profillal, emiatt a Tourence-et tippként a Boulevard-Offroader-hez ajánlják…“



PS (Németország) 07/2006

„... a Tourence stabilan felfekszik, és elegendő tapadási tartalék van benne, és szépen felveszi a bemért vonalat .kanyarban. Hasonló mint a Dunlop Trailmax, a Metzeler egy igazi mindentudója…“